Waar kan ik Verano® producten kopen?

Wij zijn een fabrikant van zonwering en producten voor het buitenleven en verkopen onze producten via verkooppartners. Je vindt de Verano® partner bij jou in de buurt aan de hand van onze showroomvinder of door de aanvraag van een brochure of kleurenstaal. We sturen je dan de dichtstbijzijnde Verano® partner per mail en/of per post toe.

Wat is een Verano® partner?

Verano® partners zijn onze belangrijkste verkooppunten. In de showrooms van deze zonweringspecialisten proberen wij zoveel mogelijk van onze producten ten toon te stellen. Je kunt terecht bij één van onze partners voor advies, aankoop, inmeet, montage, service en reparatie van Verano® producten. We brengen je graag op de volgende wijzen in contact Verano® partner bij jou in de regio:

Waar vind ik de prijzen van Verano® producten?

De prijzen van Verano® producten vind je in de showroom of op de website van onze Verano® partners. We adviseren onze partners om Verano® adviesverkoopprijzen te hanteren. In verband met meet-, montage- of voorrijkosten kunnen er mogelijk verschillende prijzen ontstaan bij ons partners.

Wat zijn de levertijden van Verano® producten?

We hanteren standaard levertijden per product en communiceren deze naar onze Verano® partners. Door de tussenkomst van deze partners is het lastig om te zeggen wanneer het Verano® product bij je geleverd wordt. De Verano® partner kan je echter op de hoogte stellen van de exacte leverdag.

Ik heb een brochure aangevraagd, wat kan ik verwachten?

Na aanvraag van een brochure ontvang je direct de digitale variant in je e-mail. Daarnaast brengen we de Verano® partner in jouw regio op de hoogte zodat deze binnen enkele dagen contact met je op kan nemen om al je vragen te beantwoorden. Indien je gekozen hebt om de brochure ook per post te ontvangen zul je deze binnen enkele dagen op je deurmat kunnen verwachten.

Ik heb kleurstalen aangevraagd, wat kan ik verwachten?

Na aanvraag van kleurstalen ontvang je direct een e-mail met de bevestiging van je aanvraag. Daarnaast brengen we de Verano® partner in jouw regio op de hoogte zodat deze binnen enkele dagen contact met je op kan nemen om al je vragen te beantwoorden. De kleurstalen kun je binnen enkele dagen op je deurmat verwachten.

Waar kan ik terecht voor service of reparatie van een Verano® product?

Omdat de aankoop van een Verano® product altijd plaatsvindt bij één van onze Verano partners is dit ook je aanspreekpunt voor eventuele service of reparatiewerkzaamheden. Indien de Verano® partner een gebrek of mankement aan een Verano® product constateert zal deze contact opnemen met ons als fabrikant.

Hoelang heb ik garantie op mij Verano® product?

De garantietermijn op Verano® producten verschilt per type en vind je in onze garantievoorwaarden.

Hoe kan ik mijn Verano®product registreren voor de fabrieksgarantie?

Je kunt je Verano® product gemakkelijk registreren via onze website. Op de pagina garantieregistratie vragen we je het unieke productnummer en jouw contactgegevens in te vullen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw garantieregistratie.

Waar vind ik de unieke productcode voor mijn garantieregistratie?

Je vindt de unieke productcode voor garantieregistratie op de achterzijde van je gebruikershandleiding. Bij sommige producten vind je de code tevens op een sticker op het product. Ben je niet in het bezit van de unieke productcode? Vraag het na bij de Verano® partner waar jij het product gekocht hebt.